lunes, 14 de marzo de 2011

Ett brev till kompis..

Kära Lena!!
Så bra! Du ska ha ett företage. Jag tror att du är en jatteduktig kvinna in om sjukgymnastens yrke och jag kan se i framtiden att du ska bli din egna företagare. När studerade tillsammans i Stockholm, kommer jag ihåg att du ville bo i Jönköping. Nu vet jag att du stortrivs där. Du sa också att du har hyrt en lägenhet nära centrum och det inte är svårt med hyran som här i Stockholm. Alla säger det.
Du frågar mig hur jag bor här i Stockholm och jag kan säga att jag bor hos min kompis Kajsa tills jag har hittat en lägenhet. Jag har sett ganska många men det fanns ingen som jag tyckte om.
Jag vill bo nära mitt jobb i en tvåa så vi får se. Det var svårt att få jobbet som sjukgymnast i storstan men jag är glad att ha ett riktigt arbete nu.
Jag vill gärna besöka dej men jag kan inte i midsommaren kanske nästa heldagar efter midsommaren. Kan du säga, vilka dagar passar bra för dig?
Lycka till med din framtida plan.
Vi hörs!!
CCC

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada